Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zondag 22 april 2018

Even bijkletsen en nieuwe kaarten

daar ben ik weer, heb in het ziekenhuis gelegen, het was dus even stil. Ben inmiddels herstellende al zal het nog wel even duren maar kan wel heerlijk aan de knutsel.
Er zijn weer heel veel leuke nieuwe dingen uit gekomen en ik zag dat ik ook achter lig met plaatsen.

Deze week kwam alweer Hobbyjournaal 158 binnen, Hobbyzine 23 hebben jullie ook nog tegoed van mij.

De challenge loopt tot 28April en dan komt er weer een nieuwe met een leuk prijsje.(Die en stempel set van de Amy Oriental lijn.)


Groetjes Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. Wat vervelend om te lezen dat je in het ziekenhuis hebt gelegen, hoop dat het inmiddels weer goed met je gaat.
    Wat een mooie serie kaarten. De eerste en laatstr zijn mijn favoriet.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,hoi,
    Wat een mooie kaartjes!
    Allemaal prachtige materialen gebruikt.
    Ik ben weg van het geitje, zo leuk!
    Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat.
    Beterschap!
    Lieve groetjes Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...