Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zaterdag 30 december 2017

Woordkaart Challenge


 (klik op de foto voor een groot formaat)

We gaan weer een challenge doen en hier heb ik speciaal een woord kaart patroon voor gemaakt (Winter)

Wil je meedoen dan kun je het patroon aanvragen bij Jacqueline of Erna.

Je kunt het patroon aanvragen in jpeg of PDF,  deze kun je dan op a4 printen.

Vraag je het patroon aan dan betekend het wel dat je ook diend mee te doen, zo niet dan word je uitgesloten voor de volgende wedstrijd) die daarna mag je het weer proberen.

Het patroon mag niet doorgegeven worden, doe je dit wel dan word je verwijderd.

Ik heb een voorbeeld gemaakt, je kan de kaart zelf naar eigen inzicht bewerken, de mijne is dus alleen een voorbeeld, de materialen die gebruikt dienen te worden zijn, Bijv alle lijnen van Amy, Yvonne, Marieke en Jeanine art. en andere artikelen op de site van Find it

De prijs die je kunt winnen is zoals ik al gezegd had spullen uit de serie Joyfull christmas van Precious Marieke.
 Voorbeeld uit de lijn

De kaart dien je zelf te plaatsen onder dit evenement fdacebook, of als je via het blog meedoet te mailen naar Mail Jacqueline

De kaart kan ingeleverd worden t/m 1Februari 2018 en dan maak ik daarna de winnaar bekend, (bij minimaal 25 inzendingen gaat de prijs eruit.)

voor Nederland betaal ik de verzend kosten en naar het buitenland betaal ik deze tot aan de grens.
Groetjes Jacqueline en veel succes

6 opmerkingen:

  1. Leike challenge, maar helaas geen winterse papierlijn van 1 van deze merken. Moet dus helaas deze keer overslaan.
    Groeten, Aartje
    P.s challenge loopt tot 1 januari? Dat is overmorgen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er staan ook nog Do craft of papermania lijnen op de site klik de link even aan,zelf gebruik ik regelmatig kerst paperpacks ed voor gewone kaarten daar dat heel goed gaat en er leuke designs inzitten die helemaal niet kerst gerelateerd zijn zodat je ze ook voor dit soort kaarten kan gebruiken.
      De meeste weten ook wel dat ik helemaal niet moeilijk doe als je voor iets een ander product neemt, het mag alleen niet gaan overheersen,
      De datum heb ik aangepast.
      fijne jaarwisseling
      Groetjes Jacqueline

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke challenge, heel misschien doe ik mee maar ik heb, denk ik weinig tijd. Ik zie wel...succes en een fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังตลก

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...