Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dinsdag 3 juli 2018

Challenge Juni

Sorry helemaal vergeten,

Door mijn vakantie en mijn gezondheid, er wacht me een operatie als alles eindelijk rond is en daarmee bedoel ik dat de artsen eruit zijn dat het veilig is om mij te opereren.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik er zieker van word, nu alleen de fouten nog die er tijdens het traject er naartoe gemaakt worden (die moeten de arten onderling bespreken) en ja wachten duurd ow zo lang.

Maar voor nu dan eerst de challenge, ivm de vakantie loopt deze gewoon wat langer door en er zijn weer hele mooie prijzen vandaar dat ik erbij zeg, minimaal 15 kaarten en dan gaan de prijzen eruit.

Challenge voor Juni, (kaarten hieronder plaatsen)
*Maak een Beterschapskaart
*Materialen en vorm is vrij.
*Kaart moet nieuw zijn dus speciaal gemaakt voor JacquelineCreatief.

*Minimaal 15 deelnemende kaarten dan gaan de prijzen eruit.
*De verzendkosten voor buiten Nl betaal ik tot de grens, wil je dus mee doen dan betaal je de overige kosten zelf.

De challenge loopt hier op het Blog en op de facebook,
Doe je mee via het Blog mail de kaart dan naar mij hier op klikken om jacqueline te mailen
Groetjes Jacqueline









 Gemaakt door Aartje

Gemaakt door Diny's Scrapkaarten

6 opmerkingen:

  1. Mag ik dit copieeren en op mijn blog zetten?
    Ik heb wellicht weer andere volgers dan jij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ellym, sorry voor het late antwoord. dat mag altijd hoor enne bedankt.

      Verwijderen
  2. Zojuist mijn kaart naar je gemaild. Wat een ontzettend mooie prijzen heb je deze maand weer.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb zojuist mijn kaartje naar je gemaild.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er twee kaarten onder gezet, ook op de facebook staan al mooie kaarten.
    Staat de jouwe er niet tussen, stuur me dan even een mail.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...