Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

vrijdag 10 november 2017

Challenge kerstkaart met sketch

Maak een kerstkaart en gebruik hierbij de sketch.
Alleen de kaarten die voldoen aan de sketch doen mee voor de prijs.
De gemaakte kaarten kunnen in een bericht hieronder het evenement geplaatst worden om mee te dingen naar de mooie prijs.(Joyful Christmas, Dies , pushout vellen en de paperpad.)






    Gemaakt door Aartje voor de challenge


De Challenge loopt tot 17Dec zodat je je kaart nog kunt gebruiken voor dit jaar.

Kaarten voor het blog mag je naar mij toe mailen dan plaats ik die hier op het blog.
Voor vragen en opmerkingen doe een mail naar Jacqueline 
Leden woonachtig buiten Nederland (ik betaal de verzendkosten tot de grens)



jacqueline.pannekoek@gmail.com

veel succes


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sketch challenge ik probeer weer mee te doen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Ik heb de kaart opgehaald Petra, De volgende keer mag je de kaart mailen ipv de link.
      Zal de kaart zo plaatsen hier op het blog.
      Groetjes Jacqueline

      Verwijderen
    2. Ik vind dat niet prettig en dat staat ook rechts bovenin op mijn blog Jacqueline. Als dit voor jou een must is, haak ik af en zou ik graag zien dat mijn kaart verwijderd word. Jammer dan.

      Verwijderen
    3. Hoezo gelijk zo reageren,even normaal zeggen dat je het niet prettig vind en het is oke voor mij.En dan eindigen met jammer dan, ja ik vind deze reactie een beetje jammer.

      Verwijderen
    4. Sorry hoor, ik heb dit voor mijn gevoel heel normaal geschreven. En dat het jammer is....daarmee bedoelde ik dat het jammer voor mij zou zijn. Niks meer en niks minder. Daarin tegen vind ik jou reactie verre van vriendelijk. Jammer dan je mijn bericht zoooooo negatief op hebt gevat.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...