Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zaterdag 16 september 2017

Stitch an do

Goedemiddag op deze regenachtige dag,
Het was even stil hier daar ik in het ziekenhuis lag voor mijn ketamine behandeling.
Ben nu weer heerlijk aan de knutsel, (voetjes in de warmte zak) heb het alleen maar koud brrrr.

IK heb eerst deze afgemaakt, was begonnen met borduren in het ziekenhuis, zijn gemakkelijke setjes om mee te nemen en heb er thuis mijn eigen draai aan gegeven.





De onderkaart is gemaakt met een Card Deco Cutting Dies- Fantasy Curves

Voor de winkelier hier te bestellen.

Groetjes Jacqueline

3 opmerkingen:

  1. mooie kaart! Borduren in het ziekenhuis... van een hobby gesproken!
    Hopelijk nu alles ok!
    Fijn weekend
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik schreef het al op FB, fijn dat je weer thuis bent. Fijn dat je in het ziekenhuis dan toch iets kon doen. Prachtige kaart, mooi borduurwerk en zo mooi de grote bloem naast het mooie plaatje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart. Mooie kleurencombinatie.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...