Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 25 mei 2017

Moving Madness

Geef hieronder een leuke reactie en voeg zoveel mogelijk knutsel vrienden en vriendinnen toe aan de deze groep die het ook leuk vinden om te knutselen en mee te doen aan challenges ,Candy's ed en dan win jij misschien wel deze mooie Dies.

Deze actie loopt op dit moment op de facebook jacqueline creatief, je mag ook hier zorgen dat er leden bijkomen (geef het dan even door aan mij als jou knutsel vrienden of vriendinnen zich hier hebben aangemeld) via de actie en zet dan zelf je reactie onder dit bericht.



 -xx- Jacqueline

7 opmerkingen:

  1. Hallo Jacqueline,
    Ik kan niet aangeven of er knutselvrienden bij je komen.Omdat ik dat niet weet.
    Wel zet ik dit berichtje op mijn blog zodat meer mensen het gaan zien.
    Mocht dit voldoende zijn doe ik graag mee om deze leuke mallen te winnen. :)
    Geniet van het mooie weer!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt je vriendinnen een mail sturen bijv en rechts bij volgers zien of ze zich hebben aangemeld. maar komt goed met de link op je blog hoor.
      -xx- Jacqueline

      Verwijderen
    2. De Facebook is Jacqueline Creatief kan nu even geen link plaatsen via mijn telefoon.

      Verwijderen
  2. Hoi, weer een mooie actie. Ik zal hem op mijn blog zetten. De meesten die ik ken hebben jouw blog al gezien via mijn GD bij jou. Ik hoop op vele nieuwe volgers voor je.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, weer een mooie actie. Ik zal hem op mijn blog zetten. De meesten die ik ken hebben jouw blog al gezien via mijn GD bij jou. Ik hoop op vele nieuwe volgers voor je.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mariska Roest-Zeinstra, je mag mij een mail sturen met je adres gegevens. Jij hebt de Moving madness Dies gewonnen. Gefeliciteerd En voor de andere dankjewel voor het meedoen er komt weer een nieuwe weggeef actie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...