Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

zondag 13 december 2009

Mijn 1e award gekregen!!





Wauw wat leuk!! Mijn 1e blog award. Ik heb hem gekregen van Renske






Dit zijn de regels voor een award:


*1. Plaats de award en het berichtje op je Blog
*2. Een bedankje en link naar degene die je de award heeft gegeven
*3. Vertel ons 7 dingen over jezelf die wij niet van je weten
*4. Kies 7 andere bloggers die volgens jou deze award ook verdienen
*5. Plaats een link naar deze 7 bloggers
*6. Laat deze 7 mensen weten dat je ze deze award hebt gegeven


Over mijzelf,(erruggggg!) weet niet of jullie dit wel willen weten


1 Ik zit te lang achter de computer (word m'n koffie steeds koud).
2 Gooi m'n autosleutels in de kofferbak inplaats van in m'n tas.
   Mag rens de zijne komen brengen lollllllllll
3 Ben ineens creatief aan het breien geslagen.
4 Heb sinds 20 jaar weer rokken gekocht.
5 Knutsel graag met de meiden als ze vakantie hebben.
6 Eet pindakaas met hagelslag op brood.
7 En kom chronisch tijd tekort.
Ik het super leuk vind dat ik een award gekregen heb!!
Ik geef de Award door aan:


-José
-Marijke
-Gonny
-Anck
-Crea Elma
-Astrid
-Marianne

2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Bedankt voor de award.

    Ben alleen nog niet zo lang aan het "bloggen". Wil je me even uitleggen hoe dit werkt, waar ik hem kan vinden en wat ik ermee moet doen?

    Groetjes,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke gewoon even hierboven lezen,de dingen copier en plakken (ook de afbeelding)in je eigen blog en dan aanvullen met jou dingen en linken en aan wie je hem doorgeeft en dan deze mesnen op de hoogte stellen.
    lukt het niet dan hoor ik het wel.
    groetjes Jacq

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...