Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

donderdag 29 juni 2017

Crea Spektakel

Wie gaat er naar het Crea Spektakel? 19AUGUSTUS

Maak een scrapkaart (hoe en wat is helemaal vrij) gebruik wel hobbyjournaal artikelen.

Neem deze kaart mee als je naar het workshopplein komt en lever de kaart in bij mij. (Jacqueline)

(niet in de kaart schrijven) doe de kaart in een envelop of kaart zakje met je naam en adres. (De kaarten gaan naar een goed doel na afloop)
Ze worden op het blog en de facebook geplaatst.

De winnaar krijgt de 2 stempel sets behorende bij de Amy design Wild Animmal collectie. dus zowel de teksten als de afbeeldingen.



 Groetjes Jacqueline

4 opmerkingen:

  1. Hallo Jacqueline,
    Ik doe mee, leuke actie!
    Gezellig naar de Creaspektakel, verheug me nu al.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas is Kampen veel te ver voor mij maar ik hoop dat er veel bezoekers zijn en er veel kaarten voor het goede doel worden ingeleverd. Hele mooie workshop met het melkpakje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is voor mij ook te ver hoor haha, wij gaan een dag eerder, mijn man rijd dan en dan kunnen we heerlijk in een B&B overnachten, we maken er dus een leuk weekend van.
    We doen dit nu al 2 jaar en dit is een echt uitje voor me en wel de eerste keer de ws dus ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...